پشتیبانی از وبسایت و هاستینگ بزرگترین دغدغه هر شخص و یا سازمان و شرکت میباشد. ما به صورت ۲۴ساعته و با بالاترین کیفیت این مهم را برای شما برآورده میسازیم.
پکیج برنز:
– نگهداری و پشتیبانی ۲۴ساعته هاستینگ و پایداری (آپ بودن) سرور و منابع سیستم. مانیتورینگ مرتب.
– تهیه نسخه بکاپ به صورت هفتگی از دیتابیس و کل پورتال.
– نگهداری سامانه پست الکترونیک و تنظیمات و خصوصی سازی. اسپمفیلتر، فوروارد، وبمیل، لیستمیل و…
– تعمیر و نگهداری پایگاه داده (دیتابیس) ارتقاء و راهاندازی.
– مدیریت فایل و افتیپی.
– مدیریت دامنه، نیمسرور، دیاناس، پوینتر، سابدامنهها، ریدایرکشن، اساسال.
– مدیریت لاگها و گزارشات، آمار، تاریخچههای لاگین، حفاظت رمزعبور.
– راهنمایی و پاسخگویی ۲۴ساعته به مشکلات و سوالات کاربران به صورت ایمیل و آنلاین.
* این پکیج شامل پشتیبانی تلفنی نمیباشد و صرفا به صورت آنلاین (سامانه پشتیبانی و ایمیل) میباشد.
حداکثر زمان جهت ارائهی خدمات: ۱۵ ساعت
تعرفه ماهانه: ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال
پکیج نقره:
– نگهداری و پشتیبانی ۲۴ساعته هاستینگ و پایداری (آپ بودن) سرور و منابع سیستم. مانیتورینگ مرتب.
– تهیه نسخه بکاپ به صورت دوبار در هفته از دیتابیس و کل پورتال.
– آپدیت منظم قالب و ماژولهای سامانه و نیز سیستم مدیریت محتوا بصورت دستی.
– نگهداری سامانه پست الکترونیک و تنظیمات و خصوصی سازی. اسپمفیلتر، فوروارد، وبمیل، لیستمیل و…
– تعمیر و نگهداری پایگاه داده (دیتابیس) ارتقاء و راهاندازی.
– مدیریت فایل و افتیپی.
– مدیریت دامنه، نیمسرور، دیاناس، پوینتر، سابدامنهها، ریدایرکشن، اساسال.
– مدیریت لاگها و گزارشات، آمار، تاریخچههای لاگین، حفاظت رمزعبور.
– راهنمایی و پاسخگویی ۲۴ساعته به مشکلات و سوالات کاربران به صورت ایمیل و آنلاین.
– نوشتن ماژولهای اختصاصی کرانجاب بر روی سرور.
– برنامه نویسی اچتیامال و تغییرات جزیی در سایت.
– ویرایش گرافیک و قالب به صورت محدود.
* پکیج به همراه پشتیبانی تلفنی، سامانه پشتیبانی آنلاین و ایمیل.
حداکثر زمان جهت ارائهی خدمات: ۲۵ ساعت
تعرفه ماهانه: ۱۷.۵۰۰.۰۰۰ ریال
پکیج طلا:
– نگهداری و پشتیبانی ۲۴ساعته هاستینگ و پایداری (آپ بودن) سرور و منابع سیستم. مانیتورینگ مرتب.
– تهیه نسخه بکاپ به دفعات به صورت توافقی از دیتابیس و کل پورتال.
– آپدیت منظم قالب و ماژولهای سامانه و نیز سیستم مدیریت محتوا بصورت دستی.
– نگهداری سامانه پست الکترونیک و تنظیمات و خصوصی سازی. اسپمفیلتر، فوروارد، وبمیل، لیستمیل و…
– تعمیر و نگهداری پایگاه داده (دیتابیس) ارتقاء و راهاندازی.
– مدیریت فایل و افتیپی.
– مدیریت دامنه، نیمسرور، دیاناس، پوینتر، سابدامنهها، ریدایرکشن، اساسال.
– مدیریت لاگها و گزارشات، آمار، تاریخچههای لاگین، حفاظت رمزعبور.
– راهنمایی و پاسخگویی ۲۴ساعته به مشکلات و سوالات کاربران به صورت ایمیل و آنلاین.
– نوشتن ماژولهای اختصاصی پرل و پایتون و کرانجاب بر روی سرور.
– مدیریت وبسرور و آپاچی.
– برنامه نویسی اچتیامال و تغییرات جزیی در سایت.
– طراحی گرافیک و تغییرات و ویرایش قالب.
– بروزرسانی، رفع مشکلات و تعمیرات سامانه مدیریت محتوا.
– بروزرسانی ماژولها و خصوصیسازی تنظیمات وابسته و راهاندازی و راهبری.
* پکیج به همراه پشتیبانی تلفنی و پیامکی، سامانه پشتیبانی آنلاین و ایمیل، ریموت اساساچ.
حداکثر زمان جهت ارائهی خدمات: ۳۵ ساعت
تعرفه ماهانه: ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال
نکات تکمیلی:
- در دوران شیوع کرونا، کلیه جلسات بصورت آنلاین تشکیل میگردد.
- پاسخ و پیگیری موارد درخواستی در پلنهای پشتیبانی حداکثر ۲۴ساعت میباشد و در صورت زمانبر بودن موارد فنی، مراتب از طریق همکاران شرکت به اطلاع مشتری عزیز میرسد.
- انجام موارد فنی در پنلهای ثالث در پشتیبانی، از عهدهی تیم فنی شرکت به دلایل عدم قبول مسئولیت، خارج میباشد. این پنلها شامل کلیه وبسرویسهای خدماتی مانند ایینماد، شبکههای اجتماعی، بانکها و موسسات مالی، سرویسهای پیامک، پنل پست و شرکتهای ارسال و حمل و . . . میباشد.
- آموزش نیروی ادمین وبسایت: ساعتی ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال.
- ساعتکار اضافه برای هر پلن بیشتر از ساعات ارائهی خدمات: ۳۰۰.۰۰۰ ریال.
- جلسه آموزشی و کار حضوری همکاران شرکت: ساعتی ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال.
- کار گرافیکی و ویرایش قالب : ساعتی ۵۰۰.۰۰۰ ریال.
- مدیریت هاست، افتیپی، دیتابیس، ایمیل، دامنه و تعمیرات آنها: ساعتی ۴۰۰.۰۰۰ ریال.
- برنامه نویسی و طراحی اختصاصی ماژول پیاچپی: ساعتی ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال.