مشتری عزیز لطفا قبل از اقدام به سفارش موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید:
۱- سرویس گیرنده موظف است، از نام و نام خانوادگی حقیقی (با حروف فارسی) در هنگام ثبت نام استفاده نماید و همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی شرکت اعتلا باوران پرداز(۴۲۵۱۲۲) مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق لغو قرارداد را برای سرویس دهنده، محفوظ می دارد.
۲- سرویس گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در IP های تخصیص یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و سرویسدهنده هیچگونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.
۳- سرویس گیرنده متعهد میگردد اقدام به Spam ننماید، هیچکدام از سایتها و سرویسهای خود و مشتریان را بهوسیله Spam ( نامههای ناخواسته ) تبلیغ ننماید و امکان Spam را برای شخص ثالث فراهم نیاورد. سرویس دهنده متعهد می گردد که IP های ارائه شده در هیچ یک از بلک لیست های معتبر واقع نشده باشد، و در غیر اینصورت اقدامات مقتضی جهت خروج IP ها از بلک لیست های مربوطه را مبذول نماید. بر همین اساس در مورد اسپم شدن ایمیل ها در یاهو و سخت گیری های بی مورد آن، سرویس دهنده دارای تعهد نمی باشد و در این باره هیچ گونه حقی مبنی بر فسخ قرارداد برای سرویس گیرنده موجود نمی باشد. ( در مورد اسپم شدن ایمیل در یاهو می توانید این مقاله را مطالعه نمائید. )
۴- سرویس گیرنده متعهد میگردد که از سرویسهای مورد اجاره برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرمافزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه آنها استفاده ننماید و تمامی قوانین کپیرایت بینالمللی اشاره شده در قوانین سازمان تجارت جهانی WTO را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا شرکت دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط سرویس گیرنده، سرویس دهنده قادر خواهد بود بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی از روی سرور اجاره شده و یا قطع دسترسی سرویس نماید که با توجه به اهمیت مسئله می تواند منجر به پایان سرویس دهی بدون بازپرداخت مدت باقی مانده گردد. همچنین سرویس گیرنده متعهد می گردد از هیچ یک از نرم افزارهای P2P مانند torrent و emule جهت download و یا upload فایل های ناقض قوانین copyright استفاده نکند و در غیر این صورت ممکن است بنا به شرایط اعتباران سرور مربوطه را مسدود نماید، در چنین شرایطی هیچ وجهی بازگردانده نخواهد شد.
۵- سرویس گیرنده در انتخاب سرویس می بایست متناسب با نیاز خود اقدام نماید و در مورد سرورهای مجازی، سرویس دهنده قادر خواهد بود جهت جلوگیری از مزاحمت ها و آسیب های احتمالی برای دیگر کاربران ،از ادامه خدمات رسانی به کاربران پرمصرف خودداری نماید.
۶- سرویس گیرنده متعهد می گردد، سرویس های Proxy و یا VPN ای که نیاز به login برای دسترسی به آنها نیست ( در اصطلاح Anonymous Proxy ) را بر روی سرورهای خود نصب نکند. استفاده از این نوع سرویس ها به صورتی که نیاز به authenication داشته باشند بلا مانع می باشد.
۷- کلیه خدمات پشتیبانی تنها از طریق مرکز پشتیبانی موجود در سایت اعتباران قابل ارائه می باشد. همچنین سرویس گیرنده متعهد میشود برای هر ساعت هزینه پشتیبانی فنی که خارج از تعهدات سرویس دهنده باشد، مانند اشکالیابی نرمافزاری، کمک در جهت نصب نرمافزار، حل مشکلات ویروسی و امنیتی، مبلغ صورت حساب دریافتی را قبل از انجام خدمات پشتیبانی پرداخت نماید.
۸- سرویس گیرنده متعهد میشود که از سرویسهای خود برای نفوذ، اختلال، خرابکاری و به دست آوردن غیرقانونی اطلاعات در شبکه اینترنت به هبچ نحوی استفاده نکند و هیچگونه نرمافزار کنترل و بازدید از شبکه (Network Monitoring and Surfing Tool) را بدون تایید قبلی از سرویسدهنده بر روی سرورهای خود نصب نکند.
۹- سرویس گیرنده متعهد میشود در استفاده از سرویسهای ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید.بدیهی است کلیه مسئولیتهای ناشی از استفادههای غیرمجاز برعهده سرویسگیرنده خواهد بود.
۱۰- در صورتی که سرویس گیرنده، خدمات پشتیبان گیری سرویس دهنده را سفارش نداده باشد، از دست رفتن داده ها به هر دلیلی که باشد، هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده نخواهد بود.
۱۱- اگر سرویس مورد استفاده سرویس گیرنده به دلیل تحریم ایران از طرف دول خارجی مسدود گردد، سرویس دهنده متعهد می گردد به تناسب زمان باقی مانده از قرارداد مبلغی را به سرویس گیرنده مرجوع دارد.
۱۲- بعد از عقد قرارداد و یا واریز هزینه، قرارداد قابلیت لغو ندارد مگر در مواردی که اختلالات جدی در ارائه سرویس پیش آمده باشد.
۱۳ – کلیه سرویس های ارائه شده بصورت پیش فرض مدیریت نشده بوده و خدمات پشتیبانی تنها محدود به شبکه و یا سخت افزار سرویس ها می باشد، همچنین خدمات مدیریت سرور محدود به نرم افزارهای کلی میزبانی از جمله وب سرور ، dns سرور و موارد مشابه می باشد. همچنین حق پذیرش و یا رد خدمات مدیریت سرور برای سرویس دهنده محفوظ می باشد.
۱۴- میزان پایداری ( uptime ) تضمین شده شبکه و سخت افزار سرور های ارائه شده در ماه، ۹۹% می باشد هر چند پایداری عمومی شبکه و سخت افزار سرویس ها بسیار بیشتر و نزدیک به ۱۰۰% در ماه می باشد. همچنین در صورت ناپایداری در سخت افزار و شبکه سرویس ها، به مدت دو برابر زمان down time ، به دوره ماهیانه سرویس افزوده می گردد.
۱۵- بدیهی است پس از پایان مدت قرارداد در صورت تمایل به ادامه همکاری با اعتباران سرویس گیرنده می بایست با نرخ روز نسبت به پرداخت بهای سرویس ها اقدام نماید.
۱۶- سرویس ها در دو حالت ماهیانه و سالیانه قابل ارائه می باشند. ارائه خدمات بصورت ماهیانه یا سالیانه پس از دریافت کامل هزینه دوره انجام می پذیرد و تمدید هر دوره اعم از ماهیانه و سالیانه تنها پس از پرداخت هزینه سرویس پیش از سررسید دوره بعدی میسر خواهد بود. با سر رسید موعد پرداخت، دسترسی سرویس گیرنده به سرویس مسدود شده و خدمات دهی متوقف می گردد و عدم پرداخت، تا یک روز پس از سررسید در سرورهای اختصاصی و تا ۵ روز در سرور های مجازی و خدمات ابری ؛ به معنای عدم تمایل به تمدید سرویس تلقی شده و اقدامات جهت حذف سرویس مذکور انجام می پذیرد. بدیهی است پس از حذف سرویس امکان بازگرداندن اطلاعات میسر نبوده و سرویس دهنده در این رابطه دارای مسئولیت نخواهد بود. چنانچه سرویس گیرنده پس از چند روز مسدود ماندن سرویس نسبت به پرداخت فاکتور دوره اقدام نماید، مدت استفاده مطابق دوره های قبلی محاسبه گردیده و تعداد روزی که سرویس گیرنده بدلیل عدم پرداخت امکان دسترسی به سرویس را نداشته است به مدت دوره اضافه نخواهد گردید.
۱۷- در سرورهای ایران، میزان پهنای باند download شده بر روی سرور نباید از یک هشتم میزان پهنای باند مجاز تجاوز کند، در غیر این صورت پهنای باند download به صورت جداگانه و با نرخ ۱۵۰٫۰۰۰ تومان به ازای هر ۱۰۰ گیگابایت محاسبه خواهد شد.
۱۸- استفاده از خدمات این شرکت به منزله تائید کلیه قوانین خرید می باشد.
۱۹- کلیه خدمات پشتیبانی تنها از طریق سیستم تیکتینگ و با رعایت قوانین مربوطه قابل ارائه خواهد بود. مگر سرویسهای خاص که طی قرارداد پشتیبانی حائز شرایط دیگری میباشند.
۲۰- با توجه به حد بالای سخت افزاری ممکن است زمان ارائه خدمات در موارد خاص با کمی وقفه همراه باشد. لذا برای اطلاع از ریز موارد می توانید مراتب را از طریق بخش پشتیبانی دنبال فرمائید.
۲۱- بکاپ اکانتهای هاستینگ اشتراگی یک ماه پس از انقضا پاک میشوند و بیشتر از این مدت نگهداری نمیشوند.
۲۲- رعایت کلیه قوانین جاری کشور در محتوای وب سایت ها الزامی می باشد و هر گونه تخلف منجر به مسدود شدن اکانت وب سایت مربوطه می گردد، همچنین قابل ذکر است که کلیه عواقب و مسئولیت محتوای وب سایت ها اعم از رایگان و تجاری متوجه صاحب اکانت می باشد، لذا لازم است در هماهنگی محتوا با قوانین کشور نهایت دقت صورت پذیرد. همچنین در صورت مشاهده تخلفات میتوانید مراتب را به مسئولیت شرکت اطلاع دهید.
۲۳- کاربران برای جلوگیری از آلوده شدن وب سایت خود به انواع ویروس و همچنین آسیب پذیری در برابر حملات اینترنتی می بایست بصورت پیوسته نسبت به بروز رسانی اسکریپت های مورد استفاده خود اقدام نمایند، چراکه بنا به ضرورت و جهت جلوگیری از فعالیت نرم افزار های مخرب ، وب سایت های آلوده تا زمان رفع مسئله مسدود باقی می مانند.
۲۴- پس از پرداخت وجه و ارائه خدمات، امکان لغو قرارداد و بازگشت وجه میسر نخواهد بود، لذا لازم است پیش از تکمیل سفارش خود، کلیه جوانب امر را مورد بررسی و تحقیق قرار دهید.
۲۵- در صورت تغییر در تعرفه خدمات؛ به هنگام تمدید یک سرویس ، فاکتور مربوطه با احتساب نرخ جدید خدمات صادر می گردد.
۲۶- متاسفانه به جهت حجم بالای امور پشتیبانی در حال حاضر امکان آموزش استفاده و یا تنظیم انواع اسکریپت های اینترنتی توسط بخش پشتیبانی این شرکت میسر نمی باشد و کاربران می بایست از دانش کافی به منظور کار با ابزارهای تحت وب برخوردار باشند، هر چند در این باره تلاش می گردد در قالب نوشتاری مطالب مفیدی از طریق بخش پایگاه دانش سایت در دسترس کاربران قرار گیرد.
۲۷- در سرور اعتباران، تدابیر مستحکمی جهت تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت ها بکار رفته است اما نگهداری از نسخه پشتیبان جهت اطمینان بیشتر توصیه می گردد و لازم به ذکر است که از دست رفتن اطلاعات به هر دلیلی از لحاظ قانونی مسئولیتی را متوجه سرویس دهنده قرار نمی دهد.
۲۸- پس از اتمام دوره قرارداد و گذشت ۱۵ روز ، این مهم به عدم تمایل کاربر به تمدید سرویس تعبیر می گردد و با توجه به حجم بالای داده ها نسبت به حذف اطلاعات اقدام می گردد.
۲۹- در خدمات هاست رایگان و یا ارزشی سرویس دهنده در عدم ارائه خدمات اختیار تام دارد، هر چند هر گونه تغییرات و تصمیمی از قبل به کاربران ابلاغ می گردد.